1 Mayıs 2013 Çarşamba

Myung Wol the Spy


İlk dizi yazımla karşınızdayım. En son izlediğim Myung Wol the Spy dizisinden bahsedeceğim.

Konusu:
Myung Wol kuzey kore ajanıdır. Singapurdayken yaptığı ufak bir hata yüzünden kendini Güney Korede bulur. Ona verilen görev ise ünlü yıldız Kong Woo'yu ayartıp kuzeye getirmesidir.


 Esas kızımız. Kuzeyli ajanımız. Güzel kız şimdi Allah var iyi dövüşüyordu dizide.

 






 
Hallyu star Kang Woo. Bu dizide Hallyu star olabilecek biri kesinlikle Eric Moon olurdu. Cuk oturmuş tabiri caizse. :D Kendisini beğendim...                                                 
 


   Bu da binbaşımız. Çok sert bir karekter gibi gözükse de aslında o kadar kaba ve sert biri değil. Bazı yerlerde gıcık olabilirsiniz ama benden söylemesi. ;)

Genel olarak bakacak olursak; ben beğendim diziyi. Hatta başlarda baya heyacanla izlemiştim. Dizinin tek sevemediğim yanı olayların karışık olması ve yarıda kalmasıydı. Buna rağmen yine de kendini izletmeyi başardı. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim :)


Çift tişörtleri ♥ Bunlarda gözüm kaldı ya. bende istiyorum.. :D
 




   Sorun yüzünde. Haha buralar çok güzeldi. İzleyince anlarsınız :D      


                                                                         İlk öpücük    


                                                                        Sign please :)




                                             

Sizi bilmem ama ben bu ikisini yakıştırdım. Kız da 2. kadın karekter olmasına rağmen tatlıydı bende. Mızmızlanmalarını bile sevdim yani :D


Son olarak da esas çiftimiz. Myung wol the spy hoş bir ajan dizisi olarak aklımda kalacak. Sizinde fırsatınız varsa izleyin derim ben. Başka bir yazıda görüşmek üzere. Annyeong :))





0 yorum:

Yorum Gönder