19 Mayıs 2013 Pazar

THE MOON THAT EMBRACES THE SUN



Dizimizin konusuna kısaca deginecek olursak; veliaht prens ile bas bilginin kızı Yeon Woo arasındaki askı anlatıyor. Yeon Woo veliaht prenses olarak kral tarafından secilmistir fakat büyük kralice kendi soyundan birinin veliaht prenses olmasını ister. Bu yüzden Yeon Woo'yu öldürmesi icin kutsal binanın bas samanına emir verir. Veliaht Prens ise Yeon Woo'yu koruyamadıgını düsünür sürekli vicdan azabı çeker. Büyüyüp kral oldugunda bile hala ilk askı Yeon Woo'yu unutamaz. 


Yeon Woo - Veliaht Prens 

Dizinin ilk 6 bölümü küçüklük halleri. Küçük oyuncular oynuyor. Küçük dediğime bakmayın oyunculukları çok büyük. Dizi onlarla devam etse ben yinede bayıla bayıla izlerdim. :)

 Evet dizimizden kareler ile devam edelim :D



Dizinin ismi ise ayrı bi güzel. "Günesi Kucaklayan Ay" Burda günes kralı, ay ise kraliçeyi temsil ediyor.


  
Benim diziye baslama sebebim. Kim Soo Hyun. ♥ Bir insana kral olmak bu kadar mı yakısır. :)
Öhööm neyse :D


Ayrıca Jung Il Woo'muz da oynuyor. Kralın kardesi prens Yang Myung Goon ♥



Bu ahjussi beni gülmekten öldürdü her seferinde :D

 



 Benim severek hatta bayılarak, bir sonraki bölümde ne olacak diye merakla bekleyerek izledigim bi diziydi the moon that emraces the sun. Uzun zamandır bu kadar kaliteli ve güzel bir dizi izlememistim. Oyuncular, mekanlar, OST'ler, dizinin konusu.. Hersey çoook güzeldi. Gönül rahatlıgı ile tavsiye ederim. Izleyin, izlettirin :D



Son olarak da dizinin anlam ve önemini anlatan bir gif


Kendinize çok iyi bakın. Vee dizi müziklerinden olan Lyn-Back In Time'ı dinlemeyi unutmayın



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Diziyi gerçekten çok güzel anlatmışsınız dizi güzel oluncada bir ayrı oluyor :D ellerinize sağlık bu diziye hemen başlamayı düşünüyorum :D

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim güzel yorumun için. Böyle güzel bi diziyi izlemene vesile olduysam ne mutlu bana :D

Yorum Gönder