1 Mayıs 2014 Perşembe

NELER İZLİYORUM?

Cunning Single Lady, Bride Of Century ve Emergency Man and Women üçlemesinin final yapmasının ardından kendimi çok büyük bir boşlukta hissettim. Bu yüzden hemen kendime yeni kore dizileri buldum.

İlk dizimiz Angel Eyes...


Nasıl güzel, nasıl duygusal bir dizi Angel Eyes. İstisnasız her bölümde ağlıyorum. Hatta en son yayınlanan bir bölümde o kadar ağlamışım ki başım ağrıdı artık.

Diziyi izlerken ben

Çok sevdiğim bir dizi. Bu yüzden keşke bitince başlasaymışım dedim. Meraktan ölüyorum şu an. Size tavsiyem bitmesini bekleyin.


Adamlar romantik. Yapacak bişe yok ♥

İkinci izlediğim dizi ise Witch's Romance...


Bu diziye tamamen boşluğumdan başladım. Hiçbir beklentim yoktu öylesine açim bakim bi neymiş bu dedim. Beklediğimden hoş çıktı dizi. Eğlenceli gidiyor şu an.


Dizide başrol erkek oyuncudan başka tanıdığım hiçbir oyuncu yok ama diğer oppa da çok tatlı çıktı şansıma. Beğendim ben bu diziyi. Bitince detaylı yazarım artık :D
 

 

Bunlar da bayanlar için taktikler. Olası durumlarda lazım olur. ^^
Benden şimdilik bu kadar. Ne izlesem diye düşünüyorsanız bu iki diziyide tavsiye ederim. Yok ben sabırsızım diyorsanız  bitmesini bekleyin. Witch's Romance değil de Angel Eyes aşırı meraka sokuyor insanı.
Kendinize iyi bakın görüşürüz ~~


 

2 yorum:

omar alejandro dedi ki...

ben kore'de yaşıyorum. artık korecem belli bir seviyeye kadar gelişti. bundan sonra pek sevmesem de bir kaç dizi izlemem lazım. fazla romantizme kaçmayan, komedi tadında bir dizi öneriniz var mı?

Unknown dedi ki...

Reply 1997'yi izleyebilirsiniz. Çok hoş ve komik bir gençlik dizisi. Bazı yerlerde gülmekten gözümden yaş gelmişti. Onun dışında Bi Rain'in dizisi var. The Fugutive Plan B. Bu da aksiyon-komedi tarzında bir dizi. Bunu da severek izlemiştim. Eğer ilginç davaları falan severseniz !I Hear Your Voice' u öneririm. Sürükleyici bir diziydi. Ve fovorimiz 'Secret Garden'. Sanırım bu diziyi izlemeyen kalmadı. Kimseyi pişman etmeyen bir dizi. Fantastik-Komedi-Romantik tarzda. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. ^^

Yorum Gönder