4 Şubat 2014 Salı

Just You



Just You, Korenin BOF'u olacak nitelikteki bir Tayvan dizisi. Yanlış anlamayın konusu ile değil izlenmesiyle. Sanırım birçok kişi tayvan drama dünyasına bu dizi ile giriş yaptı ya da yapacak ya da yapmalı :P

Konusu: Qi Yi genç yaşında olmasına rağmen başarılı bir iş adamıdır. Küçük çaplı bir şirket olan Gaze'i satın alır ve gelir gelmez yaptığı birşey vardır. O da şirkete aşk yasağı koymak.


Qi Yi aşk yasağını koyduğu sırada asıl kızımızın arkadaşları tam nişanlanmak üzeredirler fakat yasak yüzünden nişan bozulur. Alex ve Kate evlenemezler. Liang Liang intikam için patronu kendine aşık etmeye karar verir. Bunu yapması kolaylaşır çünkü Qi Yi aynı zamanda Liang Liang'ın oturduğu evi satın alan kişidir.


Qi Yi soğuk ve sert olduğu kadar (Bence karizmatik :P) aynı zaman çok titiz birisidir. Liang Liang'a ev için bir sürü talimat verir ve kurallar koyar.


İlk başlarda kedi-köpek gibiler bunlar. Bakmayın öyle az sonra romantik şeyler paylaşacağıma :D Çok eğlencelilerdi. Liang Liang yüzünden çocuk ilk günde hastenelik oldu, elektrik ve su kesildi duşta kaldı, kolunu sakatladı, arabasının anahtarı su ızgarasına düştü neler neler :D
Ama daha sonra duygularına karşı koyamaz oldular.  Birbirlerine karşı o kadar düşüncelilerdi ki... özellikle bu resimde. Qi Yi balığa suni teneffüs bile yaptı. izleyince anlarsınız.


Dizi izlerken insanı resmen kendine çekiyor. Qi Yi ve Liang Liang arasındaki aşk çok güzel. Allah'ım banada nasip et demeden duramıyorsunuz. Burda çok fazla şeyden bahsetmicem çünkü konuşursam kesin spoiler veririm. 

 
Ming ming'in anne ve babası ♡

'Aman Allah'ım balıkla konuşmaya başladım' diyor :D

En sevdiğim sahnelerden biri burası ♡

 Lian Liang'ın itiraf sahnesi. Qi Yi nasılda havalıydı burda ^_^



Qi Yi ile Liang Liang arasındaki yakınlaşmada kzımız her seferinde çocuk kendini öpecek sanıyor. Qi Yi bilerek öpecekmiş gibi yapıp öpmüyor :D



Bu postta Liang Liang ve Qi Yi üzerinde durdum hep. Çünkü ikisinin aşkı beni çok etkilledi ama dizi bundan ibaret değil tabiki. Birçok karakter var mesela en önemlisi Dean benim için. Dean, Qi Yi'nin eski bir arkadaşı aynı zamanda rakibi. Liang Liang'ı seviyor ama kötü adam değil aksine ikisine de çok yardımı dokunuyor Dean' in.


Sonra Liang Liang'ın anne babası var çok şekerler. Qi Yi'nin ailesi ise biraz karışık onu izleyince anlarsınız.

Bi de Qi Yi'nin eski sevgilisi var ayy ay saçını başını yolsaım geldi kızın -_-


 Dizinin kamera arkasından. Ekip çok uyumlu birbiri ile. Kamera arkasını izlemek çok eğlenceliydi. Çince anlamasam bile çok güldüm :D

 
Hiç kıskanmadık gerçekten -_-


Büyük Qi Yi ve küçük Qi Yi. Çok şeker değil mi ikiside. Aaron'dan iyi baba olur doğrusu. İyi koca da olur. Öhööm neyse konuya döneyim :D

Dizi çoook çook çok güzeldi. Şimdiden iki defa izledim bile. Sizin de izlemenizi tavsiye ederim mutlaka. Kendinize iyi bakın ♡




5 yorum:

Unknown dedi ki...

süper dizi. :D <3 bende böyle aşk istiyorum, eş istiyorum demediysem ne olayım. O nasıl bir ilişkidir ya. Qİ Yi ile Liang liang'ın yanında Alex Ve Kate de süper çiftti. :D <3 dizinin müzikleri ve arada gösterdikleri gösterileri de güzeldi. :D

Unknown dedi ki...

Aynen izledikten sonra şöyle döndüm bir hayatıma baktım. dedim Allahtan sevgilim yok. Qi Yi'yi gördükten sonra aşağısı kurtarmazdı :D Allah bizede nasip eder inşallah :D

Düda dedi ki...

ne izlesem sendromunda tamda karşıma böyle yazıyla çıkılır mı? Ama ben Tayvan dizisi izlemeyecektim. Neyse bu yazıdan sonra yeminimi bozdum ulen diye bu alanada giriş yapsam iyi olur gibi duruyor :D Yazı için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

@Düda Tavyan dizilerine başlayacaksan mutlaka bu dizi ile başlamalısın. İzlediğine pişman olmazsın cidden. Asıl ben teşekkür ederim yorumun için. Keyifli izlemeler ^^

Adsız dedi ki...

bu diziden sonra ne onerirsin romantik komedi tarzinda :)

Yorum Gönder