17 Temmuz 2013 Çarşamba

KPOP YENI ÇIKANLAR


  • BAP-HURRICANE

Bap'nin comebackleri bir harika oluyor söylemis miydim? Çocuklar yine harika. Zelo'nun ve Jongup'un dansı, Daehyun'un ve Yongjae'nin sesi, Yongguk'un rapi, Himchan'ın karizması..
Sarkıyı dinleyelim:
 

  • INFINITE-DESTINY

Inspirit oldugumdan mıdır nedir onlar ne yapsa begeniyorum. Surda çıkıp ankaranın bagları söyleseler gene de begenecekmisim gibi geliyor. 
Not: Sunggyu'nun saçlarını çok begendim. SungJong OMG!
Sarkımız:
 

  • EXO-WOLF DRAMA VERSION

Wolf çıkalı baya oluyor aslında ama sagolsun SM drama versiyonunu daha yeni yayınladı. Ben böyle daha farklı bir senaryo beklemistim ama gene de harikaydı ya. Tabi sonunda "to be continued" yazısı var bi de. Isin yoksa beklemeye devam.
Dip not: O kız eceli düsmanım bundan sonra..
Çok dip not: Luhan kızdan daha güzel  :D
 

  • BANGTAN BOYS-WE ARE BULLETPROOF

Iste son zamanlardaki yeni gözdem: Bangtan boys ♔
Bu çocuklar sayesinde rapi sevdim resmen. Bıkmadan dinliyorum sabah aksam. Jimin'in sesine bayılıyorum. O, "oooo" dedikçe bana biseler oluyor. Ayrıca burdan kareograflarını tebrik ediyorum. Sarkılarıyla çok uyumlu dansları. 
Suna baksanıza:
Neyse çok konustum sanırım. Onlarla ilgili detaylı yazıyı yakında yazacağım. Sarkıyı dinleyelim artık:


Evet bir kpop yazısının sonuna geldik. Temmuz ayı kpop severler için çok bereketli geçecek gibi görünüyor. Kendinize çok iyi bakın ツ

0 yorum:

Yorum Gönder