19 Mayıs 2014 Pazartesi

HER LOVELY HEELS / 2014

*Son zamanlarda yaşanan Soma faciasından dolayı çok üzgünüm. Hayatını kaybeden işçilerimize Allah'tan rahmet yakınlarına ise sabır diliyorum. Umarım böyle birşeyi bir daha yaşamayız.


Bugün yazacağım dizi olan Her Lovely Heels topuklu ayakkabıları konu alan, minş bir dizi. Toplam 2.5 saat falan anca sürüyor.

Konusunu detaylı anlatacak olursak; Ji Hoo aşka inanan ama ilk aşkından derin yaralar alan bir kızımızdır. Bir gün karşısına hiç beklemediği anda birisi çıkar. Kızımız aşık olur. Peki aşık olduğu kişi - Oh Tae Soo - aşkına karşılık verecek midir?


Dizinin konusuna başta topuklu ayakkabı dedim çünkü kız çocukla ayakkabı almaya gittiğinde tanışıyor. Zaten finali de ayakkabı ile bağlıyorlar. İzleyince görürsünüz :D


Ben başrol erkek oyuncuyu çok beğendim. Güzel rol yapıyordu ama Seung Yeon'un kendini biraz geliştirmesi gerek. Özellikle kiss sahnelerinde. Biraz göze batıyordu :D




Bu diziyi izledikten sonra 'hemen bi tane topuklu ayakkabı almalıyım' diye düşünebilirsiniz. Spordan başka bişe giymeyen ben bile topuklu giymek istedim. Ayakkabılar çok güzeldi. Boş vakitte izlenebilecek hoş bir mini dizi. Açın izleyin bence ^_^

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Diziyi çok güzel anlattınız.İzledim harika çok tatlı bir dizi.Başka bir kız olabilirdi ama bu da çok tatlıydı.

Yorum Gönder