9 Haziran 2014 Pazartesi

200 POUNDS BEAUTY / 2006


200 Pound Beauty en son izlediğim kore filmi. Genellikle 2010 yılından önceki yapımları pek izlemiyorum çünkü görüntü kalitesi düşük oluyo baya ama bu filmi nedense merak ettim. Öyle bi neymiş bakim falan derken baya baya hoşuma gitti.


Filmimizin konusu ise şöyle: Şimdi yukarıda gördüğünüz şişman kızımız aslında sesi çok güzel olan ama görüntüsü nedeni ile başka bi şarkıcının yerine şarkı söyleyen bi kızdır. Aşık olduğu kişi ise Yerine şarkı söylediği Amy'nin menajeri gibi bişe. Hanna bu ikisinin kendisi hakkında alaylı konuşmalarını duyar ve o an değişmeye karar verir.


Bir dizi estetik operasyon-diyet-spor üçlüsünden sonra Hanna artık bambaşka bi kız olur. Yapacağı ilk şey ise Sang Ju'nun karşısına çıkmak olacaktır fakat başka bir kimlikle.


Kızın aşık olduğu adamı empress ki izleyenler tanır. Orda çonha ^^ Herneyse benim yorumuma gelecek olursak ben filmi beğendim. Kızın oyunculuğunu beğendim, adamın gülüşünü beğendim, aradaki karakterleri beğendim.

Çirkin olmak suç mu? :D :D

Kalbimi kırdın. Bir mendil bunu düzeltemez.
Bu iki sahne favorimdi bu filmde. 1. sinde çok güldüm. Kız tabiri caizse adamın saçını başını yoldu. :D 2. sinde de üzülmüştüm. Gülerken ağlamak bana hep çok samimi gelmiştir.


Bu da bonusumuz. Sırf filmin son 10 dksını görmek için yine izlerdim bu filmi. :D



Son olarak: Bu film öyle çok 'mutlaka izlenmesi gerek' tarzı bi film değil ama kötü de değil. Konusunu ve oyuncuları sevenlerin, görüntü kalitesini dert etmeyecek olanların zevkle izleyebileceği bi film. Sahsi adıma ben beğendim. Müziklerini de çok sevdim. Tavsiyer eder miyim? Ederim.
Ama tabiki herkesin kendi zevki. Kendinize iyi bakın ^^

0 yorum:

Yorum Gönder