26 Ekim 2015 Pazartesi

WHEN I SEE YOU AGAIN / TAYVAN / 2015

When I See You Again 2015 yılı yapımı, 20 bölümlük, sevimli mi sevimli bir tayvan dizisi. Kısaca konusuna değinecek olursak birbirlerini lise yıllarından beri tanıyan iki kişinin hayatlarının tekrardan kesişmesini anlatıyor.

Xia You Qian eskiden sessiz, sedasız ezik bir inek tip iken aradan geçen zaman onu bambaşka biri haline getirir. Artık hayata karşı daha dik duran özgüveni yerinde bir bireydir. Fakat An Xi eski popülaritesini kaybeder.


You Qian bir mesele için uzun zamandır gitmediği köyüne dönünce An Xi ile karşılaşır fakat An Xi onu tanımaz. You Qian eskiden An Xi tarafından çok kırıldığı için ona kızgındır. Fakat kıza kızgın olmasına rağmen yinede kendini onun etrafında bulur ve olaylar başlar.


Şu konu kısmını hallettiğimize göre benim için en önemli kısma geçeyim: Bu dizi bana neler hissettirdi?
Bu diziyi izlerken nedense gülümsedim sürekli. İlk bölümler oldukça eğlenceliydi. Baş roller kadar yardımcı oyuncular da harikaydı. Kendimi onların arasında gibi hissettim çoğu zaman.
You Qian'in aşkına, dizideki arkadaşlıklara hayran kaldım.


Özellikle şu şahsiyete karşı ayrı bir zaafım var. Kalbimi ele geçirdi resmen. Bu nasıl bi tatlılıktır? İsviçreli bilim adamları bunu da açıklasın.

                 

Şu harekete bayıldığımı daha önce söylemiştim değil mi? Evet. Söylemiştim.

Burası komediydi :D



Toparlayacak olursak bu diziden oldukça keyif aldım ve sıkılmadan izledim. İlk izlediğim tayvan dizisi olan Just You kadar tatmin etti beni. Jasper Liu gibi bir aktörü de izlemiş oldum. O gamzelerden mahrum kalmak olmazdı değil mi? :D

Tayvan dizilerine bir fırsat verirseniz izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Kendinize iyi bakın ^_^




0 yorum:

Yorum Gönder