5 Şubat 2016 Cuma

MADAME ANTOINE / 2016 / GÜNEY KORE


Size güncel olarak takip ettiğim bir diziyi tanıtacağım bugün. 


Choi Soo Hyun ünlü bir psikiyatristtir.  Aşk diye birşey olmadığına inanır ve yaptığı son deneyle de bunu kanıtlamak ister. Go Hye Rim ise Madame Antoine ile konuşabildiğini söyleyen bir falcıdır. Halbuki konuşamaz sadece insanların hareketleri çok güzel bir şekilde okuyabildiği için insanlar onun falcı olduğuna inanır.


Olaylar Soo Hyun'un bürosunu kızımızın Madame Antoine adlı kafesinin üst katına açmasıyla başlar. İşe bakın ki Soo Hyun'un bürosunun ismi de Madame Antoine'dir. Bir takım olaylar gelişir. Soo Hyun, Hye Rim'i deneyi için en uygun denek olarak görür ve bir şekilde onu deneyine alır. Kendisi ve diğer iki erkek denek Go Hye Rim'in kalbini kazanmaya çalışacaktır.


Böylece bizim soğuk doktorumuz kendini bir kadının peşinden koşarken bulur. Bakalım ilerleyen bölümde neler olacak. Doktor ava giderken avlanacak gibi duruyor. Ne dersiniz? :)

Psikolojik aktiviteler insanların kalplerinde olmaz. Herşey beyinde gerçekleşir. Diğer bir deyişle; kişinin kalbindekileri beyin aktiviteleri belirler.
İdeal tipe gelince. O da aynı. Bana elini ver.
Binlerce nöron parlar ve o karşılaşma anını aklımıza kayda alır. Ve daha sonra hormonlar norepinefrin üretir. Ardından kalp atışları hızlanıp, nefes düzeni bozulur. Göz bebekleri büyümeye başlar. Bütün bunlar 1 saniyeden daha kısa bir sürede olur. Benim içinde böyle oldu.

-Choi Soo Hyun

Ben psikoloji ile ilgilendiğim için bu diziyi çok sevdim. Merakla takip ediyorum her hafta. Siz de seviyorsanız izleyebilirsiniz. ^^

2 yorum:

Kalem Kuklası dedi ki...

Bende başladım ama kararsız kaldım bu diziyle alakalı. Devam etmeli miyim sence nasıl gidiyor dizi:)

Unknown dedi ki...

Bence devam etmelisin. Henuz 4 bolum oldu daha olaylar tam gelismeye baslamadi. Bence guzel olacak :)

Yorum Gönder