25 Şubat 2014 Salı

GOOD DOCTOR




Konusu: Dizi; kendisinde savant sendromu bulunan otizmli bir doktorun yaşadığı travmaları, trajik hayat hikayesini, kendisini kabul ettirme çabalarını anlatıyor.

*Savant sendromu: Matematik, müzik veya görsel alanda yetenekli çoğunlukla otistik hastaların yaşadığı ancak başka hastalıkların da sebep olabildiği sendroma verilen addır.
Savant sendromulu kişiler. Belli bir alanda çok çok iyi olabiliyorlar.

Küçük Park Shi On ve abisi
 İlk bölümlerde Park Shi On'un küçüklüğünü izleyeceksiniz. Ordaki hikayeyi öğrendiğinizde çok duygulanacağınızı düşünüyorum. Ben ne zaman bu iki çocuğu görsem ekranda ağlayasım geliyo.


Good doctor benzerlerinden konusu yönüyle sıyrılan bi diziydi bence. Bu diziyi izlemeden önce otizm ve savant sendromu hakkında çok bir bilgim yoktu. Oturdum araştırdım ve düşündüm. Bazen çevremizde böyle insanların olduğunu unutuyoruz, değil mi?
Konusu ve duyarlılık yönünden benden 10 puan aldı.


Cha Yoon Seo, Park Shi On'u en çok destekleyen ve şüphesiz Si On'un gelişimine çok fazla katkıda bulunan birisi dizide. Ayrıca Si On'un sevdiği kız kendisi.


Bir diğer kişi ise Profesör Kim Do Han. Başta Park Shi On'a karşı biraz sert davransa da kendince haklı bir sebebi vardı ama O da baya yardımcı olmuştur Si On'a.

P.S: Burda Joo Sang Wook'un karizmasına değinmeden edemeyeceğim. İlk defa izledim kendisini ama çok beğendim. Ses tonu çok hoş ♥_♥ 
Yakında yeni dizisi cıkacak. Merakla bekliyorum. ^^

  
  Burası çok komikti. Kız arkasını dönmesini ifade etme için Si On'a 'başını çevir' diyor ve Si On'un yaptığı... :D


Haklı çocuk.:D
Ayrıca Bu dizide çok beğendiği bi karekter daha vardı. Dr. Ha Jin Wook. Kendisi hasta yakınına aşık olan bir doktor. (Love Rain izleyenler bilir bu oyuncuyu ^^ ) 

Çok tatlıydı ya
Çok dağınık bir yazı oldu gibi hissediyorum ama kısaca özetleyecek olursam yazdıklarımı; İzlenmesi gereken bi dizi olduğunu düşünüyorum. Belki masal gibi bi dizi değil ama yinede izleme şevkim hiç kırılmadı. Anlamlıydı.
Ayrıca Joo Won'un oyunculuğu müthiş gelişmiş. Otizmli birini bu kadar iyi canlandırmak herkesin harcı değil. Çok iyi altından kalkmış bu işin.


Ayrıca dizi sayesinde Joo Sang Wook gibi bi oyuncuyu tanımış oldum. Bu da ayrı bir artısı :D
Diğer bir olumlu yanı da tıp bilgim gelişti. Doktorlar izleyerek üniversite eğitimini tamalamıştım. Bu da mastır oldu :P

Kamere arkası ^^

Benden bu kadar şimdilik. Tekrardan görüşmek üzere. Annyeong!!! ^^

0 yorum:

Yorum Gönder