25 Şubat 2014 Salı

THE MAN FROM NOWHERE / AJUSSİ


Bu filmi uzun zamandır izlemeyi düşünüyordum. Çünkü çok övülen bir filmdi. Ayrıca Won Bin'in daha önce hiçbir dizi/filmini izlememiştim. Dedim Won Bin'i izlemesem olmaz. Başladım hemen. Yalnız baştan söylim filmin içinde hiç aşk yok. Bol bol kanlı dövüş sahneleri var.


Konusunu kısaca özetleyecek olursam; Cha Tae Shik dünya ile bağlantısını kesmiş birisidir. Sadece komşusunun küçük kızı So Mi ile konuşur. So Mi'nin annesi çalıştığı yerde uyuşturucu çalınca, sahipleri hemen kadının peşine düşer. Kadını ve kızını kaçırırlar.
Filmdeki asıl konu ise burdan sonra başlıyor. Ajussinin So Mi'yi uyuşturucu ve organ mafyası olan kötü adamların elinden kurtarma çabaları.


Benim yorumuma gelecek olursak. Valla ne yalan söylim başlarda sıkıldım. Sonlara doğru iyiydi ama. Ayrıca bu filmi izlerken sinirlendim de baya. O mafya olacak adamlar insan değil resmen. Elimde olsa kalkıp ben dalacaktım o adamlara. O derece.
Won Bin'in ve küçük kızın oyunculuğu mükemmeldi. Zaten Won Bin olmasa izlemezdim bu filmi.
Ben aksiyonu pek sevmediğin için biraz sıkıldım filmde. Ama yinede Won Bin hatrına izlenebilir.



Oyyyyhhhh ♥_

O kadar Won Bin. Won Bin dedim. Adam cidden karizmatik şimdi. İnşallah tez zamanda dizi falan çeker de doya doya izleriz. :)


Bu da meşhur traş sahnesi. Parodisini yapmayan kalmadı heralde :D
Herneyse bir film yazısının daha sonuna geldik. Tekrardan görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın ^^

0 yorum:

Yorum Gönder