2 Mart 2014 Pazar

LIE TO ME


Geçenlerde lie to me'yi izledim hemen yazısını yazmak istedim.  Bu diziye nasıl başladığımı hatırlamıyorum :D

Konusu: Gong Ah Jung, turizm bakanlığında çalışan bir memurdur. Bir gün eskiden samimi olduğu bir arkadaşı ile karşılaşır. Arkadaşı evlenmiştir hem de kendisinin eskiden sevdiği adamla. Ah Jung arkadaşının alaylarının altında kalmak istemez ve evli olduğu yalanını söyler. Bu öyle bir yalandır ki işin ucu taa Worl Otel'in başkanına kadar gider ve Ah Jung ile Ki Joon kendilerini yalandan bir evliliğin içinde bulurlar.


Dizinin oyuncu kadrosu çok iyi. Yoon Eun Hye'yi zaten çoğumuz tanıyoruz. Başrol erkek oyuncuyu ise 'my girlfriend is an agent' filminden tanıyordum. Benim için süpriz Sung Joon oldu. Ki Joon'un kardeşi rolünde O da.


Dizinin ilk bölümleri baya eğlenceliydi. Adamın titiz tavırları kızın rahatlığı falan çok eğlenceliydi. Adamın kızdan kurtulmaya çalışması ise ayrı bi olay ^_^ 

Yoboooo :D

Dizide en çok da bu sahneyi sevdim. Kiraz çiçeklerine karşı aşırı bi düşkünlüğüm vardır söylemesi ayıp. Hal böyle olunca daha da sevdim


 Erkek dediğin böyle olur. Tutar kızı ve öper. Şak şak :D  Bu adamların özgüvenine hayranım doğrusu

Birkaç tanede diziden replik paylaşmak istiyorum sizle..

Bana bunu diyen adamla evlenirim :D
İstediği cevabı alana kadar durmayan Ki Joon :D
Dizi tüm klişeleri içinde barındırsa da güzeldi. Masal tadındaydı. Özellikle Ki Joon tam bir prens. Kız için yapmadığı şirinlik kalmadı resmen. Hayır bunun onda birine bile razıyız biz ama nerdee.



Dizinin kötü olan bir tarafı vardı bence. Son 4 bölümü bölüm çekmiş olmak için çekmişler gibiydi. Biraz fazla uzatmışlardı. Sonu beni tatmin etmedi. Ama ilk bölümlerin hatrına es geçilebilir. İzlemenizi tavsiye ederim.

Annyeong ^^

0 yorum:

Yorum Gönder